Četvrtak, 21. oktobar bio je važan dan za DigiTalk – osim podkasta, zaživeli smo i kao brend događaja.
Šest (ne baš uobičajenih) meseci je relativno kratak period za rezultate i razvoj ovakvog projekta, ali iza cele te DigiTalk ideje stoji verovali ili ne, preko pedeset godina iskustva u realizaciji i produkciji događaja, građenju brendova, marketingu, web developmentu i komunikacijama. Tih pedeset plus godina iskustva nosimo nas trojica, Ivan, Vita i Vlada, rešeni da zajedno nastavimo da gradimo, edukujemo i razvijamo zajednicu.
Kada je 13. aprila i zvanično zaživeo DigiTalk kao prvi zajednički projekat nas trojice, nekako smo svi znali da je to samo početak nečeg većeg. Ideja, volje i energije nije manjkalo, jedino su okolnosti bile takve da nismo mogli sa sigurnošću da planiramo kako ćemo tačno razvijati projekat. Znali smo samo da se nećemo zaustaviti na digitalnim kanalima.
DigiTalk kao podkast je zaživeo veoma brzo, pre svega zahvaljujući zajednici koja ga je odmah prihvatila, i sjajnim ljudima koji su se odazvali da podele svoja znanja u podkastu. Pokušali smo da budemo drugačiji, da fokus stavimo na teme i ekspertizu ljudi koji su bili sagovornici, te da zaista podelimo znanje i edukujemo publiku. Verujemo da smo u tom delu i uspeli s obzirom na to da nam se podjednako javljaju pratioci koji su već odavno u industriji, ali i oni na početku svojih karijera. Još uvek širimo spisak tema kojima se bavimo, a uskoro će i produkcija našeg podcasta doživeti svoje prvo izmeštanje iz studija u vidu serijala specijal epizoda koje pripremamo u narednom periodu.
Naravno, ovako brz razvoj samog podcasta ne bi bio moguć da od samog početka nismo imali podršku prijatelja iz kompanija koje su nas podržale, tako da zahvaljujući njima, od samog početka možemo da budemo fokusirani na kvalitet, ali i razvoj novih ideja. Tu pre svega mislimo na OTP banku, Mastercard i Mercator S.
Za one koji nas malo bolje poznaju, logično je bilo da se u nekom trenutku vratimo događajima. Najveći broj vas nas poznaje kao ljude iz zajednice koji godinama okupljamo ljude i organizujemo druženja koja se pamte. Upravo zato ceo ovaj period smo težili da se odupremo trendu online događaja, te smo čekali trenutak da se kockice poklope kako bismo okupili zajednicu i ponovo se družili uživo.
Logičan korak je bio da prvi događaj pod brendom DigiTalk okupi ljude koji godinama podržavaju ono što radimo, koji su među najboljim predavačima u regionu, lidere u industrijama sa kojima sarađujemo i ali i naše prijatelje koji nas u korak prate u svim avanturama koje smo imali prethodnih petnaestak godina.
DigiTalk Connect je bio test za nas trojicu kako funkcionišemo kao tim, kako raspoređujemo uloge i zadatke kada je organizacija događaja u pitanju. Povratne informacije od vas nam govore da smo test uspešno položili. Dobra energija, efikasna egzekucija i jasna komunikacija. Dobro, osim Vlade, on je Vojvođanin, on nekada prosto mora naširoko i nadugačko.
Sam događaj je negde dao i obrise budućih DigiTalk događaja: tehnologija u službi povezivanja ljudi, sjajan ambijent i atmosfera, i naravno ljudi bez kojih sve ovo zaista nema smisla. Toliko dragih ljudi smo uspeli da okupimo, a njihovi osmesi i druženje do ponoći su nam jasan pokazatelj da nema zamene za druženja uživo.
Oni, koji iz opravdanih razloga, nisu mogli da se pridruže ovog puta, podsetnik su nam da treba češće ovo da radimo. Dobili smo i neke dragocene uvide kako u ovim neizvesnim vremenima i dinamičnim okolnostima treba pristupiti organizaciji jednog događaja uživo: jasna pravila i jasna i precizna komunikacija.
Pokazali da smo zapravo svi deo jednog velikog digitalnog ekosistema i da napred možemo samo zajedno.
Hvala dragi prijatelji što ste se odazvali našem pozivu i što ste bili deo nove etape u našoj DigiTalk avanturi. Veliko hvala i prijateljima i partnerima koji su imali vere u nas, podržali nas i pomogli da se ovaj događaj desi na nivou koji smo mi zamislili. Najveći vetar u leđa u realizaciji ovog događaja dali su nam naši partneri iz kompanije Philip Morris i Shoppster-a, kao i naši Community partneri iz RNIDS-a, Quantox Technology-a, Epson-a, Propix-a, Coca-Cole i vinarije Doja.
Delimo sa vama deo atmosfere kroz fotografije i video snimak programa, te se iskreno nadamo da ćemo se uskoro ponovo družiti u još većem broju na konferencijama u Zrenjaninu i Nišu.