Biografija:
Katarina je po vokaciji priholog, a advertajzing je oblast gde sebe profesionalno gradi godinama. Rasla je i razvijala se kroz rad na nekim od najvećih lokalnih i globalnih brendova na tržištu, kao što su Coca-cola, Carlsberg, MTS, Master Card, Plazma, Maxi…
Katarina je bila aktivan deo nekoliko strateški važnih projekata za tržište Srbije, poput rebrendiranja nacionalnog operatora MTS, repozicioniranja ikoničnih brendova kao što su Carnex, Plazma, NIS Gazprom Neft i još mnogih drugih.
Od 2013.godine vodi odeljenje strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd, član je ekspertskog tima McCann Worldgrouppe za CPG & RETAIL PRACTISE.
Katarina je nekoliko godina uzastopno bila član žirija Effie Srbija, a danas članica Effie organizacionog odbora i IAA.
Opis epizode:
Sa Katarinom smo imali veoma zanimljiv razgovor gde smo pričali o strateškom planiranju u advertajzing industriji sa fokusom na ulogu strateškog planera. Katarina nam je detaljno razložila oblast strateškog planiranja, objasnila svrhu, odgovornosti, i šta je to što je potrebno da imate da biste bili dobar strateški planer. Temu strateškog planiranja smo obrazložili do samog kraja, do kreativnog brifa, kao i do nekih predviđanja gde ide oblast starteškog predviđanja i zašto je dobro da se kreativa i strategja prepliću.
Katarina Pribićević, Strategy & Growth Director @ McCann Belgrade – https://www.linkedin.com/in/katarinapribicevic/
Katarina preporučuje:
Stručna literatura:
Knjiga koja je meni mnogo značila na samom početku rada je knjiga jednog planera:
Jon Steel ‘Truth, Lies and advertising’, https://www.amazon.com/Truth-Lies-Advertising-Planning-Magazine/dp/B002A7QHTO
Tu je i jedan malo komplikovan, ali izuzetan marketar čija knjiga o marketingu i upravljanju brendovima ima odgovore o na gotovo sva pitanja koja se tiču brend planiranja: https://www.amazon.com/New-Strategic-Brand-Management-Sustaining/dp/0749465158/ref=sr_1_1?crid=2D1VK8WKWL5VG&keywords=kapferer&qid=1650376143&s=books&sprefix=kapferer%2Cstripbooks-intl-ship%2C161&sr=1-1
Podcasts:
Pored toga, moja topla preporuka je podcast koji kreira i vodi moj dragi kolega, Harjot Singh, Global Chief Strategy Officer McCann, a koji se zove ‘Spontaneously candid with Harjot Singh’ – https://podcasts.apple.com/us/podcast/mw-presents-spontaneously-candid-a-mccann/id1584009651 u kome on vodi razgovore sa globalno istaknutim stručnjacima iz oblasti komunikacija i koji kombinuje lične utiske o vremenu u kom živimo i radimo, sa vrlo ličnim perspektivama svojih gostiju.
Ono što mi se čini uvek dobrim izvorom sadržaja, ali I inspiracije su TED Talks …ili kratke verzije TEDxShorts kao pilule novih saznanja o svetu oko nas.
Beletristika:
I naravno, beletristika iz svih uglova – od klasika poput Jane Austin, preko BOOKinih izdanja, skandinavskih trilera, pa sve do savremene poezije koja je kod nas u pravom procvatu na moje veliko zadovoljstvo, jer je poezija fantastičan izvor autentičnog odnosa prema životu i otkriva nam uvide na najogoljeniji i najistinitiji mogući način.
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta: MTS
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a: Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija
2. Partneri podkasta:
– OTP banka
– kompanija Mastercard
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/