e-commerce Zrenjanin 2022
Predavanje
četvrtak 7. april
13:15 - 13:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Digitalni ekosistem u službi e-prodaje
U uzbudljivom digitalnom ekosistemu u kome danas poslujemo, izazovi integracije svih poslovnih procesa su nepresušni. Imajući u vidu da klijenti žele da sto brze i sto lakše plasiraju svoje proizvode ka kupcima, naša rešenja i nove tehnologije moraju sagledavati celokupan omnichannel pristup. Primenom novih tehnologija i ekspertize menjamo smo poslovni model naših klijenata, značajno unapređujući efikasnost i time pronalazeći nove puteve do njihovih korisnika. Na primeru našeg dugogodišnjeg klijenta, kompanije SF1 Group (Nespresso i Pandora), pokazaćemo kako smo unapredili njihovo poslovanje kroz digitalnu transformaciju i implementaciju celokupnog različitih rešenja, kao i pričati o izazovima sa kojima smo se susretali. Implementirajući nas ERP sistem, Salesforce CRM i druga rešenja za elektronsku trgovinu, unapredili smo poslovne procese, raspolažući konkurentnim proizvodima i uslugama.
Goran Varađanin
Specijalizovan u sektoru maloprodaje za uspostavljanje digitalizovanog korisničkog iskustva na poljima kao što su korisnička podrška, e-trgovina, marketing i prodaja. Ima višegodišnje iskustvo kao poslovni konsultant i menadžer proizvoda, a neke od uloga u kojima se takođe dobro snalazi su i upravljanje implementacijom POS, ERP & CRM rešenja koji pomažu biznisima u različitim poslovnim procesima, upravljanje IT projektima u web i mobilnim aplikacijama, uključujući Salesforce projekte. Kao Salesforce konsultant upravlja prodajom, uslugama i marketing cloud-om, te omogućava korisnicima 360 stepeni pregled preko integracije POS, ERP i e-trgovine.