e-commerce Zrenjanin 2022
Predavanje
četvrtak 7. april
11:00 - 12:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Keynote panel: Od E-comm do Q-comm
Tradicionalna e-trgovina je doživela revoluciju u delu isporuke putem online naručivanja usled promene ponašanja potrošača. Vreme je postalo nova valuta, a brzina i pogodnosti odgovor na zahteve koje pred nas stavljaju kupci. Došlo je do “smene generacija” u online svetu i tako je od e-commerca nastao q-commerce. Ali koliko je zapravo brz quick commerce? Zašto su se navike potrošača promenile i koliko nam je život postao lakši? Veliki rast ecommerce-a, kome smo svi svedoci, je snažno uticao na benefite koje dajemo kupcima. Šta je to što kupci danas traže i da li možemo adekvatno da odgovorimo zahtevima?
Marko Kulić
U svet e-commerca ušao je u momentu najvećeg uspona online poslovanja, pred sam početak pandemije, u kompaniji Coca Cola Hellenic. Pre toga je u istom kompaniji radio na različitim pozicijama u prodaji. Svoju karijeru nastavlja u Wolt-u, gde doprinosi razvoju q-commerce tržišta.
Maja Veselinović
U kompaniji Mercator S radi već 9 godina. Više od pola tog staža je u e-commercu. Maja kaže da je e-commerce segment u okviru kompanije koji podrazumeva poslovanje ‘’firme u firmi’’, koji obuhvata sve segmente poslovanja i koji živi u univerzumu paralelno sa offline biznisom. Iz tog razloga, smatra ga najlepšim mestom za razvoj i učenje. Pored toga, sve promene koje se dešavaju konstantno u ovom segmentu, nameću ti da moraš biti ‘’na lopti’’ I ‘’brzo trčati’’ što je za nekog ko u tome vidi energiju koja ga pokreće, fenomenalno. Pored Idea Online, vodi i Idea Organic format kao i premium Mercator Hipermarkete u Beogradu u Novom Sadu.
Jelena Feratović
Jelena Feratović marketingom i advertajzingom se bavi punih dvadeset godina, a svoje iskustvo je gradila kako na strani medijskih agencija, tako i u korporativnom svetu kroz telco industriju i finansijsko bankarski sektor. Svoju karijeru gradi tako da je svaki novi posao bio iskorak dalje.
Danas svoje iskustvo koristi da kroz digitalni ekosistem radi na daljem unapredjenju e-commerce tržišta Srbije.
Ivan Tanasković
Više od 10 godina iskustva u internet prodaji na domaćem i inostranom tržištu. Dosadašnju karijeru je gradio kroz e-commerce startap kompanije, telekomunikacije, retail i betting kompanije, uvek radeći u sektoru za internet prodaju. Osnivač je i urednik Ecommerce magazina (www.e-commerce.co.rs), na kome je za 4 godine objavio preko 150 autorskih tekstova na temu internet prodaje i digitala. Pored toga član je upravnog odbora Ecommerce Asocijacije Srbije. Trenutno obavlja funkciju Rukovodioca sektora internet prodaje u kompaniji Planeta Sport (www.planetasport.rs)