Digitalk Zrenjanin 2025

Predavanje

subota, 12. april

16:15 - 16:35

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Digitalac na naftnom polju – Digitalizacija PR-a u tradicionalnim industrijama

Kako izgleda baviti se digitalnim korporativnim komunikacijama u naftnoj industriji? Kako izazovi postaju najveći komunikacioni potencijal? Da li je moguće napraviti „instagramičan“ prolećni foto set na naftnoj bušotini? Šta kada shvatiš da sve što si znao o svetu digitala više ne važi? Šta savetuje tradicionalni PR – digitalca? Digital kao gorivo budućnosti korporativnih komunikacija.

Jelena Tucaković

Jelena Tucaković, mama, doktorand na Pravnom fakultetu, master ekonomista, marketar, pisac i kreator digitalnih priča. Dragoceno znanje i iskustvo u oblasti komunikacija i digitalnog marketinga proteklih 15 godina sticala je  u najrazličitijim oblastima od televizije, web portala, industrije nameštaja, najviših državnih institucija do naftne industrije. Gotovo tri godine, u okviru Centra za odnose sa javnošću kompanije NIS, sa sjajnim timom razvija korporativni digital portfolio NIS-a.

Scroll to Top