digitalk Media Days Niš 2024
Predavanje
petak 25. oktobar
11:20 - 11:50
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: Kako smo od onlajn kupovine stigli do novog koncepta prodaje oglasnog prostora?
Retail Media oglašavanje stiže u Srbiju!
Globalni brendovi sa kancelarijama u Adria regionu već uvrštavaju ovaj format u svoje lokalne budžete, dok vodeći trgovci užurbano razvijaju raznovrsne opcije za oglašavanje na svojim digitalnim platformama. Online mediji razmatraju kako da uključe svoj oglasni inventar u Retail Media mreže, a medijske agencije traže način da kroz ovaj novi kanal i dalje obezbede optimalan medijski miks za svoje klijente. U središtu svega su podaci o kupovnim namerama kojima raspolažu trgovci, preciznije targetiranje nakon ukidanja kolačića trećih strana i potencijalno potpuno novi budžeti fokusirani na rast prodaje.
Na ovom predavanju saznaćete koje prilike, ali i izazove donosi ova promena, i kako da lokalno tržište dočeka spremno “treći talas digitalnog oglašavanja”?
Aleksandar Petković
Aleksandar Petković je diplomirao i magistrirao na Elektronskom fakultetu u Nišu, na smeru računarska tehnika i informatika. Ima bogato iskustvo u kreiranju i vođenju digitalnih projekata, kampanja i strategija za klijente iz različitih industrija. Trenutno je na poziciji Head of Marketing u WMG Products & Services, a takođe je i predsednik Retail Media komiteta pri IAB Serbia. Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije.