Biografija:
Goran već čitave dve decenije koristi marketing psihologiju i podatake za oblikovanje marketing strategija, inoviranje i dizajniranje taktika koje vode ka kupovini i brand lojalnosti. Kao direktor istraživanja i evropski ambassador znanja u GfK, radio je kao savetnik za mnoge poznate brendove, uključujući Coca-Cola, Delhaize, Google, McDonalds, Raiffeisen Bank i mnogi drugi.
Njegova karijera obuhvata i suosnivačku ulogu u IT startupu Data Do, koji je privukao podršku značajnih finansijskih institucija kao što su Inovacioni Fond Srbije, Svetska banka i EBRD. Nakon akvizicije tima, sada je na poziciji marketing data intelligence odeljenja u Direct Media.
Osvojio je prestižnu Chevening stipendiju vlade Velike Britanije za postdiplomske studije iz marketinga na “Nottingham University Business School”, rangiranom medju top 100 u svetu.
Predaje na smeru za digitalni marketing na FMK fakultetu. Svoja znanja prenosi i direktno klijentima, kao i na drugim obrazovnim institucijama. Njegova predavanja odgovaraju na pitanje “zašto ljudi kupuju”.
Međunarodno sertifikovani ekspert za digitalnu transformaciju. Član je Upravnog odbora Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije. Govorio je na konferencijama u 12 evropskih gradova. Aktivan je član “International Advertising Association Serbian Chapter” i žirija za “Effie advertising Awards” u Srbiji.
Opis epizode:
Podaci nam danas mogu pružiti neverovatne uvide kada su u pitanju korisnici naših proizvoda ili usluga, a kada se ukrste pdoaci iz više izvora, pa se tu primene principi bihevioralne ekonomije, dolazi zaista do neverovatnih rezultata. Sagovornik u novoj epizodi Digitalk podcasta nam je bio jedan od najvećih stručnjaka kada je u pitanju upotreba podataka u marketingu, Goran Tintor, Head of Marketing Data Intelligence u kompaniji Direct Media United Solutions. U veoma pitkom razgovoru kroz neverovatne primere, Goran nam je približio oblast bihevioralne ekonomije i njenu praktičnu primenu u marketingu. Kao bonus, Goran je sastavio listu resursa koji vam mogu pomoći da dublje uronite u oblast bihevioralne ekonomije!
Goran Tintor, Head of Marketing Data Intelligence @ Direct Media United Solutions – https://www.linkedin.com/in/goran-tintor
Goran preporučuje:
VIDEO
Steve Jobs using psychology – https://www.youtube.com/watch?v=QUuFbrjvTGw
https://www.ted.com/talks/rory_sutherland_life_lessons_from_an_ad_man?language=en
https://www.ted.com/talks/rory_sutherland_perspective_is_everything?language=en
https://www.ted.com/talks/dan_ariely_are_we_in_control_of_our_own_decisions?language=en
https://www.ted.com/talks/dan_ariely_how_to_change_your_behavior_for_the_better?language=en
KNJIGE
https://www.amazon.com/Alchemy-Surprising-Power-Ideas-Sense/dp/0753556529
https://www.amazon.com/Predictably-Irrational-Revised-Expanded-Decisions/dp/0061353248
https://www.amazon.com/Thinking-Fast-Slow-Daniel-Kahneman/dp/0374533555
https://www.heliks.rs/misliti_brzo_i_sporo.php
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/4bUXUd3
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4bVzdNO
– Kompanija NIS
– Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige “CEO: 6 liderskih pristupa koji prave razliku” izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/