18-19. april 2024. | Hotel Vojvodina
Mihailo Ponjavić
Mihailo ima preko 20 godina bogate karijere u prodaji i digitalnom ekosistemu. Radio na rukovodećim pozicijama u oblasti eCommerc-a (ePonuda, Tehnomanija) programa lojalnosti (SuperKartica) kao i digitalnog izdavaštva (Euronews, Ringier Axel Springer) gde se aktivno bavio digitalnom transformacijom kompanija i procesa, uvodjenjem marketing automatizacije i mobile first strategije. Član upravnog odbora IAB Srbija kao i IAB Europe Retail Media committee-a, redovan predavač u oblastima AI, Programmatic buying, Email marketing kao i opšteg digitalnog marketinga na eComm Akademiji.
Predavanje
četvrtak, 18. april
15:30 - 16:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: 3rd wave of online advertising
Prisustvujemo tektonskim promenama koje će zadesiti digitalni marketing kakav poznajemo u godini pred nama, AI ozbiljno ulazi u sve pore poslovanja, ukida se podrška kolačićima i sve to u hiper konkurentnom okruženju, kako na globalnom tako i na lokalnom… Na izazove ćemo neminovno morati da odgovaramo investicijama u nove tehnologije, nova partnerstva kao i nove kanale komunikacije. Jedan od onih kanala koji se izdvajaju sa svojim uočljivim rastom u razvijenim ekonomijama je RETAIL MEDIA, koja kuca na vrata i na našem tržištu.