18-19. april 2024. | Hotel Vojvodina
Vladimir Ćuk
Vladimir je digitalni strateg sa domaćim i međunarodnim iskustvom u analitici, digitalnim medijima, digitalnom marketingu, razvoju poslovanja i strateškom pozicioniranju proizvoda – uključujući rad sa startapima i razvijenim kompanijama. Ima godine iskustva u web analitici i korišćenju tehnika privlačenja i zadržavanja kupaca zasnovanih na podacima preko savremenih digitalnih medijskih kanala. Strastven prema tehnologiji i kako ona utiče i optimizuje naš život, naš rad i naše društvo. Misli da je Koncept Izgradi – Izmeri – Nauči važan koncept koji je i sam isprobao gradeći različite pristupe tržištima i i analitička okruženja za različite kompanije. Uvek sam oslanja na probanje nečeg novog, merenje toga i učenje iz uspeha ili neuspeha. Odluke i akcije su uvek bile zasnovane na podacima, ali pre svega na upotrebljivim i akcionim uvidima.
Predavanje
petak, 19. april
13:05 - 13:35
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: Jako dobar audit je pola posla
Da li znate da audit koje traje u proseku 2 sata zna da instant poveca prodaju za 20%, minimum! A zamislite sta moze da uradi dobar audit. A onda zamislite sta moze da uradi jako dobar audit. I onda kada na sve to ukrstite discipline poput analize korisnickog iskustva, analize podataka i performanse marketinga, dobijete priozvod koji ce unaprediti vas biznis u svakom pogledu i to dugorocno. Cak ce na tom putu mnogo toga nauciti oni koji ucestvuju u samom procesu.