Digitalk Zrenjanin 2024
Predavanje
petak, 19. april
18:00 - 18:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Keynote: Šta će veštačka inteligencija učiniti digitalnom?
Goran će u govoru razmatrati posledice koje bi sistemi mašinskog učenja i (posebno) generativne veštačke inteligencije u bliskoj budućnosti mogli da imaju u sferi digitalnih usluga i proizvoda, fokusirajući se pre svega na medije. U areni digitalnog marketinga, integracija veštačke inteligencije (AI) je već duboka, što značajno unapređuje optimizaciju sajtova (SEO), oglašavanje po kliku (PPC), analitiku podataka i email marketing. Ona unapređuje iskustva korisnika kroz prediktivnu analitiku, personalizovani sadržaj, napredne korisničke službe. Savremeni sistemi generativne veštačke inteligencije poput ChatGPT, Claude, Gemini, Midjourney, DALL-E 3 i drugih, unose sasvim novu i još uvek neispitanu dimenziju u digitalne biznise, omogućavajući svima automatsko ili asistirano stvaranje kreativnih sadržaja, kao i napredne analitičke moći.
Tokom svog predavanja, razdvojiće bitno od nebitnog u moru informacija kojom smo zapljusnuti o AI još krajem 2022 godine, i ukaže na najverovatnije posledice po digitalne biznise i digitalne radnike koje ova tehnološka revolucija donosi.
Goran S. Milovanović
Goran S. Milovanović studirao je matematiku, filozofiju, i psihologiju, obrazujući se u oblasti kognitivnih nauka (doktorska teza “Racionalnost saznanja”, psihologija, 2013) na Univerzitetu u Beogradu i New York University. Duže od dve decenije radi u oblasti koja je promenila više imena od kvantitativne analitike, preko Data Mining, do Data Science kako je zovemo u njenoj najnovijoj reinkarnaciji. Njegov posao je trening mašina algoritmima mašinskog učenja. Predsednik je MAŠINERIJE, srpske asocijacije profesionalca u Data Science, mašinskom učenju i AI.
Kao Lead Data Scientist srpsko-holandske kompanije Smartocto predvodi LABS tim koji je odgovoran za inovacije, razvoj, i implementaciju softverskih rešenja baziranih na mašinskom učenju i veštačkoj inteligenciji. Smartocto je prva kompanija u oblasti medijske analitike koja je predstavila analitičke proizvode bazirane na generativnim AI. Kao vlasnik konsultantske kuće DataKolektiv pružao je Data Science usluge za neke od najvećih sistema podataka na svetu (Wikidata 2017 – 2022) i pruža edukacije u oblasti analitike podataka, mašinskog učenja i AI.