E-Commerce Zrenjanin 2024
Predavanje
petak, 19. april
11:00 - 11:30
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: Meta CAPI – uloga, značaj i metode implementacije
Biznisi koji svoje odluke donose na osnovu merljivih rezultata oglašavanja žele da tehnički unaprede vezu sa oglašivačkim platformama, birajući naprednija, pouzdanija i preciznija rešenja.
Unapređenje u načinu merenja izazvano je, prethodnih godina, velikim promenama u industriji digitalnog oglašavanja, a jednom vrhu tog talasa svedočimo sada. Conversions API (CAPI) deo je Meta poslovnih alata (Meta Business Tools) koji oglašivačima, developerima i partnerima omogućavaju lakšu integraciju sa Meta sistemom.
CAPI kreira direktnu vezu između servera oglašivača i Meta sistema i time optimizuje oglašavanje – unapređuje targetiranje, smanjuje troškove po željenoj akciji i obezbeđuje kvalitetnije podatke o ostvarenim rezlutatima.
Viktor Đorđević
Viktor već više od 15 godina aktivno radi u oglašivačkoj industriji. Od samih početaka organizovanog digitalnog oglašavanja u regionu imao je sreću da sarađuje sa najvećim oglašivačima, ali i onim najmanjim.
Iskustvo je sticao u vodećim medijskim agencijama / oglašivačkim mrežama na raznim pozicijama, od operativnih do rukovodećih (Media House – Digital Media Account i Head of Digital, Httpool Srbija – Business Development Director, trenutno angažovan u kompaniji Aleph na poziciji Data and Analytics Lead za Balkan), ali i kao freelancer.
Posvećen je primeni tehničkih rešenja za merenje efekata u digitalnom oglašavanju.
Operativno pomaže oglašivačima iz regiona da ostvare maksimalne učinke na tom polju, koristeći savremene tehnike praćenja performansi digitalnog oglašavanja.