18-19. april 2024. | Hotel Vojvodina
Nevena Tomić
Nevena Tomić je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, i još od studentskih dana aktivno se bavi marketingom, PR-om i komunikacijama. Iskustvo u najrazličitijim oblastima marketinga sticala je u najvećim domaćim korporacijama i marketinškim agencijama.
Danas je suosnivač poznatog brenda prirodne kozmetike Bee’s care i direktor marketinga u telekomunikacijama. Kaže da uspešno miri preduzetnika i korporativca u sebi, trudeći se da iskustvo iz oba sveta na najbolji mogući način primeni na brendove koje razvija.
Predavanje
četvrtak, 18. april
13:00 - 13:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Od 0 do danas sa @bee's care
Kako je moguće osvojiti žene “na slepo”?
Bez fizičkog prodajnog mesta, već isključivo online, bee’s care je porastao brzo i postao jedan od važnih igrača u svojoj industriji.
Šta su zaista izazovi kada ženama prodajete online, kako se prevazilaze i zašto nam se vraćaju čak i kada im ne preporučujemo da kupe naš proizvod?