Biografija:
Rođen i odrastao u Beogradu, a košarkaška karijera ga je odvela u Ameriku gde je diplomirao marketing na Univerzitetu Viskonsin. Nakon profesionalne karijere u košarci, započeo jesvoje putovanje u oglašavanju radeći za nekoliko agencija u San Francisku i Silicijumskoj dolini. Nakon toga proveo je 12 godina radeći na brendu Nike, na pozicijama direktora brenda na Balkanu, zatim u Nike Football-u i upravljanju Jordan brendom za centralnu Evropu dok je bio stacioniran u Berlinu. Dok je radio za Nike i Jordan brendove, razvijao je znanje i iskustvo o razvoju strategije brenda 360, platformama, digitalnom sadržaju, onlajn zajednicama, CRM-u, e-trgovini i omni-channel maloprodajnim strategijama i menadžmentu. Ovo bogato iskustvo ga je dovelo do Philip Morris-a gde se pridružio misiji stvaranja budućnosti bez dima, vodeći sve digitalne, komunikacione aktivnosti i aktivnosti za angažovanje potrošača za kompletan portfolio brendova PMI širom jugoistočne Evrope.
Opis epizode:
Nenad Mirković je vrhunski profesionalac iz oblasti marketinga sa veoma jedinstvenim backgroundom. Sport ga je odveo u Ameriku gde je uspeo da pored diplome iz marketinga ‘’pokupi’’ par godina iskustva na najrazvijenijem tržištu na svetu kada je marketing u pitanju. Verujem da je jedan od retkih, ako ne i jedini u Srbiji, koji je Majkl Džordana gledao u oči i na košarkaškom terenu i u sali za sastanke. Iskustvo ga je iz sporta dovelo u sasvim drugačiju industriju, u kompaniju Philip Morris gde zajedno sa kolegama sprovodi viziju da stvore svet bez dima. Sve ove stvari vam govore da je ovo jedna posve drugačija epizoda, a da nam je Nenadovo iskustvo poslužilo da posložimo četiri pilara u izgradnji brenda za 21. vek. Svrha kompanije, zajednica, narativ i digital based su te osnove, a do detalja smo svaku od njih razložili u ovoj epizodi.
Nenad Mirković, Head of Marketing and Digital @ Philip Morris SEE – https://www.linkedin.com/in/nenad-mirkovic/
Nenad preporučuje:
Books:
Al Ries and Jack Trout – Positioning: The Battle for Your Mind
Seth Godin – This is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn To See
The Infinite Game by Simon Sinek
Man’s Search For Meaning by Viktor Frankl
Podcasts:
CMO Moves,
A bit of optimism
The Prof G Pod
Web:
Highsnibiety
Complex
Fastcompany
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta: MTS
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a: Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture
2. Partneri podkasta:
– OTP banka
– kompanija Mastercard
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve nove knjige ’’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/