digitalk Niš 2023
Predavanje
subota 28. oktobar
14:05 - 14:25
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
20 min: Jedan proizvod, 20 tržišta, 20 timova
Kako izgleda iz jednog centra lansirati isti proizvod u isto vreme na 20 tržišta širom sveta? Na različitim jezicima, na tržištima koja su dijametralno suprotna? Sa međunarodnim timovima koji svi imaju različit nivo iskustva i drugačiju kulturu komunikacije?
Kao lavirint. Na svakom koraku vas čeka prepreka. I kad pomislite da je cilj blizu, iskače neka nova.
Cheil Centrade Adriatic priprema materijal i procedure za e-shop platforme kompanije Philip Morris International za 20 tržišta u svetu. Da bismo izašli iz ovog lavirinta, morali smo da napravimo uputstva i pretvorimo ih u procedure. To svoje znanje prenosimo i drugim timovima ovog globalnog klijenta. Razgovaraćemo baš o tome – kako smo mi našli put za izlazak iz lavirinta.
Milica Mojsilović
Milica vodi Digital Production Centar, tim zadužen za pripremu sadržaja za e-shop platforme globalnih klijenata na različitim svetskim tržištima. Najveći izazov ovog Centra je da uskladi rad međunarodnih timova sa raznih tržišta jer je važno da se bitne web operacije izvode istovremeno i unificirano. Najviše iskustva ima u usklađivanju nekoliko desetina timova Philip Morris International, jer je Cheil Centrade tim u Beogradu zadužen za web operacije za 20 tržišta ove kompanije u svetu.
Milica ima višegodišnje iskustvo u vođenju timova i operacija, motiviše je rad sa ljudima na poboljšanju tekućih procedura i veruje da postoji „uspeh preko noći“ ali samo ako se gradi godinama.