Biografija:
Danijel Milošević, germanista, copywriter, brand strateg, osnivač stranice Demotivacija i agencije Meaning. Kao prevodilac, Danijel je radio sa brendovima poput Audi, VW, Toshiba… Kao kopirajter sada, pretežno radi sa tehnološkim kompanijama srednje veličine i korporacijama na komunikaciji. Danijel u portfoliju ima klijente poput Hello World, Payoneer, Smart Cat, Endava… U poslednje vreme fokusiran je na detinje istraživanje strateškog rada, principa upravljanja timova, tehnika pisanja brifova.
Opis epizode:
Za mnoge poslove iz domena marketinga postoje neke ustaljene predrasude kako su to poslovi koji se rade sa velikom lakoćom, bez posebnih predznanja i pripreme. Da je posao copywritera poput hobotnice, te šta zaista on podrazumeva, kakve odnose treba graditi sa kolegama, klijentima, koliko duboko je potrebno da razumete biznis klijenta da biste samo krenuli u ono što se zove kreiranje sadržaja i copywriting. Sjajan razgovor sa Danijelom Miloševićem, brend strategom i copywriter-om, širem auditorijumu na mrežama poznatijem po LinkedIn stranici Demotivacija.
Danijel Milošević, Copywriter & Brand Strategist – https://www.linkedin.com/in/danijelmilosevicdm/
Danijel (pre)poručuje:
Od čitavog podkasta, želeo bi da negde ostane upamćeno –
– Intuitivnost je super, ali duboko veruje da snažne ideje potiču iz podataka u koje sipaš nekoliko kapi lucidnosti.
– Marketar je medijator između kompanije i tržišta, zastupaš interese obe strane.
– Koncept – pa taktika.
– Nada se da će validiranje i testiranje ideja zaživeti još više.
– Kopirajting treba da bude najpre efikasno pisanje, a potom lepo. Ako spojiš oba, to je majstorstvo.
Preporuke knjiga
Breakthrough advertising – Eugene Schwartz
D&AD. The Copy Book (a bible for creative directors)
Good Strategy, Bad Strategy: The Difference and Why it Matters – Richard Rummelt
The Heart To Start – David Kadavy
Marketing kroz sadržaj – Lazar Džamić (i generalno cela FMK biblioteka o marketingu)
Don’t make me think – Steve Krug
Preporuke sajtova
www.Copyhackers.com
https://www.smashingmagazine.com
https://uxcontent.com
https://www.columnfivemedia.com
https://www.animalz.co/blog/
https://uxplanet.org
https://www.davidcbaker.com
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta: MTS
2. Partneri podkasta:
– OTP banka
– kompanija Mastercard
– Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Kako da dođete do moćnih ideja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/